נעלי טיולים מומלצים לחורף

אם נשאל כל חובב טיולים מתחיל, מה לדעתו הפריט החשוב ביותר עבור מטייל, שעליו ראוי להשקיע במיוחד, תשובתו תהיה ללא ספק "נעלי טיולים". כידוע, מהלך הטיול בנוי ברובו מהליכה. שלל הציוד הנישא על גב המטייל, מוסיף משקל לא מבוטל על הרגליים ובעיקר על כפות הרגליים. בשל כך, רגליים צריכות להיות איתנות וחזקות, מי שעשוי לספק לרגליים את האיזון והכוחות הן הנעליים.
תוכן עניינים

אירנה מולדוב – מנהלת תוכן אתר מינט

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

אם נשאל כל חובב טיולים  מתחיל, מה לדעתו הפריט החשוב ביותר עבור מטייל, שעליו ראוי להשקיע במיוחד, תשובתו תהיה ללא ספק "נעלי טיולים". כידוע, מהלך הטיול בנוי ברובו מהליכה. שלל הציוד הנישא על גב המטייל, מוסיף משקל לא מבוטל על הרגליים ובעיקר על כפות הרגליים. בשל כך, רגליים צריכות להיות איתנות וחזקות, מי שעשוי לספק לרגליים את האיזון והכוחות הן הנעליים.

מה חשיבותן של נעלי טיולים

חשוב מאוד מאוד להשקיע ברכישת נעלי טיולים הסיבות לכך רבות ומגוונות:

  1. הליכה בתנאי שטח, נעלי טיולים מונעות החלקה בתנאי מזג אוויר חום, קור ורטיבות. נעליים רגילות לא תוכלנה לעמוד בתנאים אלה.
  2. נעלי טיולים ראויים אטומים למים. הן מונעות חדירת מים לרגליים. הליכה בנעליים רטובות עלולות לגרום לפטריות ובעיות רפואיות קשות. 
  3. בלימת זעזועים, נעלי טיולים מורכבות מסוליה אמצעית נוספת, סוליה זו גורמת להפחתת זעזועים בדרכים עקלקלות עליות ומורדות ומניעת פציעות הנגרמות בעת הליכה.

חשיבות נעלי טיולים לחורף

חורף גשום קר רטוב ובוצי, יציאה לטיולים בתנאים אלו מחייב הצטיידות בנעליים ראויות ונכונות. בבואנו לבחור נעלי טיולים לתקופת החורף, עלינו לבדוק היטב את עמידות הנעליים לתנאי החורף וטיבם להחזקת הרגל והענקת האיזון והכוחות הנכונים. חשוב מאוד שנעל טיולים לחורף תהיה גבוהה בעלת סוליה חזקה ואטימה למים. שתהיה בעלת מראה קליל  עם שרוכים דקים וקשירה עליונה של זיזים. כיום ניתן למצוא נעלי חורף לטיולים עם הטמעת טכנולוגיה מתקדמת כגון: AEROCORE  טכנולוגיה הגורמת להפחתת משקל הנעל ובגמישות הנעל. חשוב לבחור נעל בעלת סוליה גמישה סופגת זעזועים , סוליה מחוררת כדי להיטיב את האחיזה בקרקע. כדאי לבחור נעל עם מדרסים רכים אנטי בקטריאליים הגורמים להליכה נעימה.  חשוב ביותר שחלקה הקדמי של הנעל תהיה חזקה ונוקשה השומרת על האצבעות.

סיכום

מטיילים נדרשים לנעליים ראויות ומיוחדות, שיעניקו למטייל חוויה טובה ובעיקר בריאה ונעימה, על אחת כמה וכמה למטיילי החורף. כדי לשוות לטיול חוויה על המטייל לבחור את הנעליים, העונות לדרישות של תנאי שטח הטיול. על המטייל לבחור בנעליים ממזערות נזקים ומורכבות מתכונות המעניקות להן את היכולת לסייע למטייל לעבור בשלום את הטיול.  בין יתר התכונות  יש למצוא, נעליים גבוהות, סוליה קשיחה, נעליים קלילות עם בולמי זעזועים טובים ואטימות למים.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

מאמרים נוספים בנושא:

אודות רטרו

רטרו הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
טיולים ואטרקציות

לאן מומלץ לטוס עם ילדים?

בא לכם לטוס יחד עם הילדים ברור לכם כי יעדים שמתאימים למבוגרים לא בהכרח יהיו רלוונטיים בשביל ילדים לכן משפחה שיוצאת יחד עם הילדים צריכה

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן